Kdo se stará o Vaše děti
Radka Janoušková
zakladatelka, provozní, školnice, zahradnice, provianťák
Vystudovala ekonomii, obor firemní management a anglický jazyk na University of Cambridge na Novém Zélandu.
Na počátku své pracovní kariéry pracovala jako učitelka tělesně a mentálně postižených dětí. Poté strávila mnoho let v obchodní sféře, ve vedení obchodních týmů a v managementu mezinárodních společností, dále pak jako obchodní a marketingová ředitelka české softwarové společnosti. Po ukončení této životní etapy se navrátila zpět ke svému celoživotnímu tématu vzdělávání a již 10 let let se snaží svojí činností vytvářet inspirující, láskyplné a zdravé prostředí pro děti předškolního a mladšího školního věku. Má dvě děti.
Adam Pešek
pedagog sporťák, pohybový kreativec
Po absolvování pedagogického lycea na Pedagogické fakultě Západočeské univerzity v Plzni vystudoval bakalářský obor Tělesná výchova a sport pro vzdělávání. Během studií pracoval jako asistent pedagoga u dětí s poruchou autistického spektra, se zrakovým postižením a pohybovým omezením. Je držitelem certifikátu "Problematika poruch PAS pro učitele I. a II.". Vedl cvičení rodičů s dětmi, v době letních prázdnin pracoval jako programový vedoucí na dětských táborech. V roce 2012–2014 žil v Kanadě, ve Vancouveru, kde pracoval jako koordinátor aktivit na mezinárodní jazykové škole a jako instruktor v lyžařské škole. Při práci s dětmi předškolního věku se zaměřuje na pohybové aktivity spojené s pobytem v přírodě a na využití angličtiny v běžných činnostech. Vede odpolední zájmové kroužky zaměřené na pohyb a pobyt v přírodě. Má dvě děti.
Denisa Vlčková
pedagog artefiletik, milovnice přírody
Vystudovala střední pedagogickou školu v Berouně, obor Předškolní a mimoškolní pedagogika a Pedagogickou fakultu na Západočeské univerzitě, obor Učitelství pro MŠ. Ráda tráví čas v přírodě, ráda sportuje, zajímá ji hudba, fotografování, kreativní tvoření a ruční práce. Při práci s dětmi se zabývá vzdělávací psychologickou metodou zvanou artefiletika. Jedná se o tvořivé a zážitkové pojetí vzdělávání, jakousi kombinaci arteterapie a moderního pojetí výtvarné výchovy.
Lenka Šnejdarová
sporťačka, kreativní milovnice přírody
Vystudovala učitelský obor Psychologie-tělesná výchova na Západočeské univerzitě v Plzni. Během studia pracovala jako instruktorka kojeneckého plavání a učitelskou praxi si splnila na škole pro sluchově postižené žáky, kde poté několik let učila. Věnovala se divadelním programům pro mateřské školky v Domě pohádek. Po narození syna směřovala k alternativnímu způsobu vzdělávání a po mateřské dovolené nastoupila na Waldorfskou školu, kde působila jako třídní učitelka. Vzdělávala se ve waldorfských seminářích, dřevořezbě a ručních pracích. Ve volných chvílích renovuje starý nábytek a upcykluje oděvy a doplňky. Ráda tráví čas v přírodě – běháním, cyklistikou a během na lyžích. Má jednoho syna.
Vendula Urbancová
sporťák, pedagog tvůrce (z čehokoliv chcete)
Vystudovala SPgŠ v Praze, obor vychovatelství a PedF UK v Praze, obor učitelství pro první stupeň. Celý profesní život pracuje s dětmi a s nimi se potkává i ve volném čase. Baví ji hledat rovnováhu mezi laskavou důsledností a svobodou dětí. Ráda chodí po kopcích a horách, lyžuje, plave, jezdí na kole a běhá. Baví ji tvoření, šití, čtení. Je vdaná a má dvě dospívající děti.
Renata Hajská
jogínka, sporťačka, milovnice zvířat
Martina Petrakovičová
pedagožka, co vždy přisviští na kole či koloběžce
Johanka Šlechtová
pedagog, milovnice přírody zvířectva a krasojezdkyně
Stále usměvavá holka z Moravy s velkým srdcem, která miluje zvířata. Od dětství jezdí na koních, má ráda přírodu a zachraňuje vše živé.
Už při studiu na Obchodní akademii věděla, že místo v kanceláři chce svůj čas trávit s dětmi, věnovat se komplexně předškolnímu vzdělávání, předávat dětem lásku k přírodě a učit je žít v souladu s ní.
Aneta Miklasová
pedagog kreativní dramatik (v současnosti na mateřské dovolené)
Vystudovala pedagogickou fakultu obor český jazyk a dramatická výchova na ZČU. Po studiu pracovala se sociálně znevýhodněnými dětmi předškolního věku, přičemž se zaměřovala na zvládání sociálních a personálních kompetencí žáků. Vedla dramatické kroužky pro předškolní děti a spolupracovala s divadlem na tematických příměstských táborech. Zajímá se o zážitkovou pedagogiku a dramatickou výchovu ve vzdělávání. Ráda cestuje, čte a tvoří. V současné době studuje magisterský obor Dramatická výchova na DAMU v Praze, učí dramatickou výchovu v ZUŠ a zabývá se dramaterapií.